8, 6 или 4-часов работен ден, Магазин ИКЕА София.
Работодател: House Market Bulgaria EAD
Описание на длъжността:
- Познаваш отлично характеристиките на продуктите – предимства, материали, цени, ползи за клиентите
- Осигуряваш възможно най-доброто посрещане и консултация на нашите клиенти в търговската зона и инфо десковете – напътстваш ги, обясняваш системата за продажби на ИКЕА, извършваш безкасови плащания на ПОС терминали (в определени отдели).
- Грижиш се магазинът да е винаги готов да посреща посетители по отношение на чистота, цени, правилно сглобени продукти и безопасност през целия ден
Квалификации:
- Позитивен и динамичен
- Екипен играч
- Отговорен и мотивиран
Нашето предложение за теб
- Въвеждащо обучение и много други тренинги
- Високо професионална и бързо развиваща се работна среда
- Мотивиращо възнаграждение
- Социален пакет
- Отстъпка при пазаруване в магазините ни
Кандидатстване:
Ако проявявате интерес, моля изпратете актуална автобиография на имейл BG.SOFS.HR@ikea.bg до 30.10.2023 Изпрати ни твоята автобиография в .doc или .pdf формат.